chanelochjulia.blogg.se

En blogg om bakning,skola, vår vardag & mycket mer!

Torsdagsmorgon

Publicerad 2016-03-17 07:39:58 i

Godmorgon hörni!, 
Satte väckarklockan på 06.15 OCH 6.30 men vaknade ändå 07.00... Visst är jag morgonpigg? xD
Egentligen undrar jag hur jag tänkte när jag började skriva detta inlägget på morgonen. Hinner man verkligen sånt? Aja, vi gör en YOLO
Men idag ska vi ha prov i SO, geografi. Såklart är jag väldigt nervös. Men vi får hålla tummarna! 
Nej nu måste jag fixa lite saker och hinna till skolan. 

Önska mig lycka till!! ❤
/en morgontrött Chantelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Chantelle & Julia

Välkommen till vår blogg! Vi är två tjejer från Stockholm som heter Chantelle och Julia. Här får du följa vårt vardagsliv, motgångar såsom framgångar. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela