chanelochjulia.blogg.se

En blogg om bakning,skola, vår vardag & mycket mer!

Monday

Publicerad 2016-03-21 19:00:00 i Allmänt,

 
Jahapp, idag var det måndag. En väldigt dyster dag för min del. Vädret liksom. Förhoppningarna om att våren är påväg krossades väl lite. Förresten till något heeelt sjukt, för någon dag sedan var det strålande sol och SNÖADE samtidigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helt galet. Vad händer egentligen med vårt klimat? Något som förstört ozonlagret? Nej men skämt åsido. Jag att vårt klimat är ett väldigt viktigt ämne men detta var bara så sjukt. Eller bara jag som överreagerar ;)
Men idag fick vi iallafall tillbaka resultaten på våra SO geografi prov!! Det var det ända som jag var riktigt glad över idag. Jag är sååå mycket mer än nöjd med mitt resultat. :D
Men bara jag som inte riktigt gillar måndagar överhuvudtaget? Njaa, måndagar är inte riktigt min grej. Back to school liksom, nej tack. Men nu ska vi istället försöka vara lite positiva med att imorgon är det tisdag! Ny dag, med chanser och möjligheter du inte hann göra igår. Och på skärtorsdagen så tror jag att vår lärare ska fixa något till oss, hon har gett klassen lite hintar om påskgodis ;)
Sen nästa vecka är det ju påsklov!! WOHOOO livet. 
Nu ska jag baka en kladdkaka för jag såg att vi hade vispgrädde hemma. "Så här sent?" tänker säkert ni. Men hörni, you only live once
 
Förresten är det ju #rockasockorna dagen idag! Har tyvärr ingen fancy bild på det, men hela vår klass rockade sockorna idag :D
/Chantelle
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Chantelle & Julia

Välkommen till vår blogg! Vi är två tjejer från Stockholm som heter Chantelle och Julia. Här får du följa vårt vardagsliv, motgångar såsom framgångar. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela