chanelochjulia.blogg.se

En blogg om bakning,skola, vår vardag & mycket mer!

Lördag

Publicerad 2016-03-12 15:55:00 i Allmänt, chantelle,

Hörni, jag är verkligen ledsen över att det kommit så lite inlägg, men det har hänt så mycket saker den senaste veckan att bloggen hamnat lite åt sidan.
Men idag är det ju lördag och det betyder ju... Melodifestivalen!!! ÅHH har verkligen längat, det är ju final!!! Vet dock inte riktigt vem jag hejar på, de flesta låtarna har ju varit riktigt bra detta året.
Fast kan inte kalla mig för mello-fantast längre efter en sak som hände i skolan...  Pinsam incident... :(
 
Men idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Fast solen skiner och vädret ser riktigt nice ut! Just nu sitter jag
bara och mumsar på chokladglass och tittar på Youtube  (hjälp dem till 100 subs plz!) 
 
Ibland undrar jag hur halva dagen redan kan ha gått men jag har i princip inte gjort någonting alls. Den mest logiska förklaringen är ju att jag vaknar jättesent på helger eftersom jag kan (börjar skolan kl 08.10 varje dag). 
Så nu ska jag fråga mina kompisar om de vill hitta på något annars så får jag väll underhålla mig själv med att... Ja, vad gillar jag egentligen att göra?... Ehm ingen kommentar på det
 
 
 
Samma sak gäller med dig. Säg inte att du inte är perfekt och inte stolt över dig själv, för när du väl insett att du är perfekt som du är, det är då du är perfekt
 
 
 
 
/Chantelle
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Chantelle & Julia

Välkommen till vår blogg! Vi är två tjejer från Stockholm som heter Chantelle och Julia. Här får du följa vårt vardagsliv, motgångar såsom framgångar. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela