chanelochjulia.blogg.se

En blogg om bakning,skola, vår vardag & mycket mer!

Handbolls cup!

Publicerad 2016-03-21 17:29:10 i Allmänt,

Hej hej jag är så ledsen att jag inte har skrivit på så länge. Men vi har haft ganska mycket prov/förhör. Men nu tänkte jag berätta lite om min helg.
 
Fredag: Först var jag ju i skolan som vanligt. Sen efter skolan var slut hade jag utvecklings samtal. Efter det gick jag hem packa det sista och vänta på att åka. Sen så åkte vi till hallen lite innan fem sedan åkte vi till Sundsvall. Vi skulle spela handbolls cup. När vi var framme så skulle vi sova klockan var då kanske halv tolv när vi gick och la oss.
 
Lördag: Vi vakna ganska tidigt. Men fick inte gå upp för en klockan halv åtta. Vi åkte till hallen och åt frukost. Efter det så var vi och gjorde lite andra saker tex. Att åka till ett köp center. Sen klockan 3 drygt börja första matchen. Det blev 8-8. Andra matchen förlora vi med drygt 10-1! Niiiie. Sedan åkte vi och köpte godis och var uppe till kanske tio.
 
Söndag: Vi gick upp klockan 6 på morgonen. Buuuuuu! Vår första match börja klockan 7! Vi förlora... Sen åt vi frukost. Efter det spela vi en till match och förlora. Efter det spela vi en sista match som var en vinna eller försvinna match. Först blev det lika men eftersom vi behövde få någon som vann. Så fick vi körde första målet vinner men ingen gjorde mål. Så då körde vi straffar då förlora vi... Sen åkte vi och bada vi åkte en massa vatten kanor. Efter det åkte vi hem.
 
Det var min helg. Med vänlig hälsning: Julia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Chantelle & Julia

Välkommen till vår blogg! Vi är två tjejer från Stockholm som heter Chantelle och Julia. Här får du följa vårt vardagsliv, motgångar såsom framgångar. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela