chanelochjulia.blogg.se

En blogg om bakning,skola, vår vardag & mycket mer!

efterlängtat påsklov

Publicerad 2016-03-25 10:45:00 i Allmänt, Skola, chantelle,

Hej hörni, efter en vecka i skolan är jag äntligen här med ett nytt inlägg. Men hallå, kan vi bara snacka om att det är påsklov? WOHOO. 
Bye school. Nu tar jag semester och ska leva livet.  
 
Men igår var en väldigt bra dag. Men kan nästan inte fatta att det är påsklov redan. Kändes som om det var  fredag igår pga det. Och som att vi precis kommit tillbaka från sportloveg.  Tiden bokstavligen flyger förbi.
 
Fast igår så hade vi en rätt chill dag. Några vanliga  lektioner och på matten fick vi resultatet av våra PRIM-tester. Kunde inte varit mer nöjd över mitt resultat. 😉
Och sen på näst sista lektionen så fick vi gå på en tipspromenad om påsken, och så fick vi små godispåsar av vår generösa fröken L!. 💕
Ja, och vädret var ju också fantastiskt igår. Soligt och härligt. Riktig vårkänsla.  Men men,får inte ha för stora förhoppningar på Sveriges oförutsägbara väder.
Och sen efter skolan så fick vi tårta! Jättegod...jordgubbstårta skulle man kunna kalla det
 
 
Fotocred till min vän M, som tar massa fantastiska bilder. (Hade inte med mig min mobil till skolan idag, så kunde inte fota tårtan själv)
 Ha ett bra påsklov ❤
/chantelle
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Chantelle & Julia

Välkommen till vår blogg! Vi är två tjejer från Stockholm som heter Chantelle och Julia. Här får du följa vårt vardagsliv, motgångar såsom framgångar. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela