chanelochjulia.blogg.se

En blogg om bakning,skola, vår vardag & mycket mer!

ÄNTLIGEN FREDAG!

Publicerad 2016-03-18 21:23:19 i Allmänt,

 
ÅHH så skönt! Denna veckan har gått snabbt men ändå långsamt. Ibland kan saker verka vara evigheter och man är som fastfrusen i ögonblicket, medan andra dagar så flyger tiden förbi. Känns som vi precis börjat efter sportlovet och snart ska vi få påsklov!! WOHOOO
Denna vecka som kommer (v.11) så kommer det vara sista veckan innan lovet som kan kännas vara oändlig men ockås lite stressig att hinna med alla saker och få dem gjorda innan man tar en liten välförtjänt semester.
 
Och nästa vecka är det ju skärtorsdag och långfredag så det blir ju ändå rätt chill vecka. Btw så kommer min faster, farmor och min kusin Amanda upp till stockholm från Blekinge för att hälsa på och det ska bli riktigt roligt! Alltid trevligt att få besök men det kommer ju vara rätt mycket personer hemma, inte så mycket ensamtid. Vilket jag verkligen uppskattar, har man många syskon som jag så förstår ni nog ;)
 
Imorgon blir en rolig dag. Jag ska hänga med Felicia och Heidi och vi ska köpa lösgodis, massor med godis. Kommer plocka såå mycket choklad, hehe. Sen så ska vi bara ha det mysigt med godis och kanske spela in en video. Vem vet....
Men nu så ska jag fortsätta titta på TV och mumsa choklad & chips. Hihi
 
Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyyyys!
/Friday chilling Chantelle
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Chantelle & Julia

Välkommen till vår blogg! Vi är två tjejer från Stockholm som heter Chantelle och Julia. Här får du följa vårt vardagsliv, motgångar såsom framgångar. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela